Børnehuset Østerbro

Forældresamarbejde

Vi vægter et tæt forældresamarbejde, der bygger på åbenhed og tillid. Det gavner barnet, at der er en sammenhæng mellem hjem og dagtilbud. Vi synes det er vigtigt at I forældre har det godt og er trygge ved at aflevere jeres barn til os. Vi tilbyder forældresamtaler 1 gang om året, og I forældre er altid velkommen til at henvende jer for råd og vejledning., eller hvis der er noget I undrer jer over.

Det er vigtigt for os at forældre tager del i Børnehuset Østerbro og derfor afholder vi også forskellige forældre arrangementer og forældremøder.

Der er fælles forældremøde en gang om året. Her vil der bl.a. være valg til bestyrelsen og mulighed for at tale med de forældre, der sidder i bestyrelsen.